Klanten charter: Verantwoord digitaliseren
Klanten charter: Verantwoord digitaliseren

Als toonaangevende online fotoservice in Europa wil Pixum een technologische pionier blijven en gebruik maken van nieuwe mogelijkheden van digitalisering - waaronder bijvoorbeeld kunstmatige intelligentie. Wij staan voor gereflecteerde vooruitgang.

Verantwoord en klantgericht gebruik van digitale technologieën

We hebben onze onderliggende waarden geformuleerd in dit charter. Aangezien digitalisering zeer snel evolueert met nieuwe technologieën, zullen we ook dit charter voortdurend aanpassen, terwijl we altijd de hier geformuleerde waarden blijven nastreven.

Onze waarden

We beschermen je gegevens

Gegevensbescherming heeft bij Pixum altijd de hoogste prioriteit (?Privacy by Design?). Wij verkopen geen klantgegevens en geven deze ook niet door aan derden zonder uitdrukkelijke toestemming van de klant. Uitgebreide gegevensanalyses vinden alleen plaats met geanonimiseerde gegevens of met uitdrukkelijke toestemming van de klant.

Onze technologieën zijn ontworpen om je te helpen

Voor ons is het doel bij het gebruik van digitaliseringstechnologieën altijd om het voor klanten gemakkelijker en leuker te maken om ze te gebruiken.

Jij hebt de controle en de vrijheid

Bij Pixum behoudt de klant de controle. Suggesties van digitale assistenten in onze software kunnen bijvoorbeeld altijd vooraf door de klant worden gewijzigd, afgewezen of gedeselecteerd.

We zijn open en transparant

Pixum is transparant als het gaat om het gebruik van kunstmatige intelligentie. Pixum legt de werking van kunstmatige intelligentie zoveel mogelijk uit. Voordat dergelijke technologieën worden geïntroduceerd, toetst Pixum ze aan de criteria in dit klanten charter.

We willen onze toekomst actief vormgeven op basis van Europese waarden

Pixum is van mening dat Europa de mogelijkheid moet behouden om zijn eigen innovaties op het gebied van nieuwe digitaliseringstechnologieën vorm te geven - ook om ervoor te zorgen dat deze technologieën worden gebruikt op een manier die onze waarden weerspiegelt. Pixum ondersteunt daarom onderzoek en onderwijs op het gebied van kunstmatige intelligentie in Europa.

Waar kunstmatige intelligentie wordt gebruikt:


Afdeling Toepassingsgebieden voor kunstmatige intelligentie Doel
Research & development / IT Ontwerpassistenten in de Pixum bestelsoftware Verbeterde beeldselectie en -filtering door classificatie en evaluatie (bijv. op basis van personen, beeldkwaliteit of locatie/tijdstip van opname) en bepaling van het optimale beeldgebied bij het bijsnijden van foto's
Research & development / IT Gebeurtenisherkenning in de Pixum Fotowereld bestelsoftware en in het Pixum klantenaccount of de Pixum app Belangrijke gebeurtenissen herkennen en benoemen door foto's intelligent samen te vatten
Research & development / IT Automatische beeldrotatie in het Pixum klantaccount of de Pixum app De juiste oriëntatie van gedigitaliseerde analoge foto's herkennen door beeldanalyse
Marketing & sales Controle over adverteren in zoekmachines Beter bereik van doelgroepen voor bepaalde producten
Marketing & sales Controle over direct marketing campagnes Geoptimaliseerde targeting van klantgroepen met relevante, gepersonaliseerde content
Productie-IT Opschalen van foto's in druk met behulp van een kunstmatig neuraal netwerk De afdrukkwaliteit verbeteren van producten met foto's van klanten die een te lage resolutie hebben voor het product
Klantenservice Spraakherkenningsservice-bot Herkenning van verschillende problemen en extractie van informatie uit door de klant ingevoerde teksten in de dialoog voor het geautomatiseerd beantwoorden van veelgestelde vragen en het gestructureerd registreren van servicegevallen.
Klantenservice Tekstanalyse e-mails naar klantenservice Herkennen van verschillende problemen en voorselectie voor snellere en gerichtere verwerking door onze collega's

Research & development / IT: Ontwerpassistenten in de Pixum bestelsoftware

  • Verbeterde beeldselectie en -filtering door classificatie en evaluatie (bijv. op basis van personen, beeldkwaliteit of locatie/tijdstip van opname) en bepaling van het optimale beeldgebied bij het bijsnijden van foto's.

Research & development / IT Gebeurtenisherkenning in de Pixum Fotowereld bestelsoftware en in het Pixum klantenaccount of de Pixum app

  • Belangrijke gebeurtenissen herkennen en benoemen door foto's intelligent samen te vatten.

Research & development / IT Automatische beeldrotatie in het Pixum klantaccount of de Pixum app

  • De juiste uitlijning van gedigitaliseerde analoge foto's herkennen door beeldanalyse.

Marketing & sales: Controle over adverteren in zoekmachines

  • Beter bereik van doelgroepen voor bepaalde producten

Marketing & sales: Controle over direct marketing campagnes

  • Geoptimaliseerde targeting van klantgroepen met relevante, gepersonaliseerde content

Productie-IT: Opschalen van foto's in druk met behulp van een kunstmatig neuraal netwerk

  • De afdrukkwaliteit verbeteren van producten met foto's van klanten die een te lage resolutie hebben voor het product

Klantenservice: Spraakherkenningsservice-bot

  • Herkenning van verschillende problemen en extractie van informatie uit door de klant ingevoerde teksten in de dialoog voor geautomatiseerde antwoorden op veelgestelde vragen en gestructureerde registratie van servicegevallen

Klantenservice: Tekstanalyse e-mails naar klantenservice

  • Herkennen van verschillende problemen en voorselectie voor snellere en gerichtere verwerking door onze collega's

Heb je vragen? Onze klantenservice staat voor je klaar.

Kunnen wij je helpen?

Onze vriendelijke klantenservice staat voor je klaar.

Ma - vr 10:00 - 14:00
(lokaal tarief)

Contact
Kunnen wij je helpen?

Onze vriendelijke klantenservice staat voor je klaar.

Ma - vr 10:00 - 14:00
(lokaal tarief)

Contact